زلزله افغانستان در خراسان جنوبی تاکنون خسارتی نداشته است

به گزارش نوداد ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون در پی زلزله افغانستان هیچ گونه خسارتی در نقاط مختلف خراسان جنوبی گزارش نشده است.

محمدعلی آخوندی اظهار کرد: زمین لرزه‌ای با قدرت ۶.۳ ریشتر امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه بار دیگر افغانستان را لرزاند.

وی افزود: از زمان زلزله قبلی افغانستان در تاریخ ۱۵ مهرماه خانه‌های هلال، بنیاد مسکن و فرمانداری‌ها همچنان موارد را رصد می‌کنند و تاکنون از هلال احمر و فرمانداری‌ها گزارشی مبنی بر خسارت واصل نشده است.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه تیم امداد و نجات اعزامی خراسان جنوبی در سلامت کامل هستند، گفت: این زمین لرزه  که ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه صبح  در عمق ۱۰ کیلومتری در غرب افغانستان به وقوع پیوست در بخش هایی از خراسان جنوبی نیز احساس شد.

وی افزود: طبق اطلاعات دریافتی از رییس و مسئول امداد شعبه زیرکوه، مسئولین خانه‌های هلال و دهیاران،  تاکنون هیچ گونه خسارت جانی و مالی در روستاهای استان خراسان جنوبی گزارش نشده است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اعزام تیم امداد و نجات هلال احمر استان به افغانستان گفت: تیم اعزامی خراسان جنوبی در سلامت کامل بوده و مشغول امدادرسانی می باشند.

کاوسی گفت: کلیه تیم‌های عملیاتی و امدادی و همچنین تیم‌های درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان در آماده باش کامل قرار دارند.

وی افزود: زلزله در شهرستان‌های زیرکوه، قاینات و درمیان نیز احساس شده است. تیم‌های ارزیاب از این شهرستان‌ها به روستاهای مرزی استان برای بررسی خسارت های احتمالی اعزام شده‌اند و تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

اخبار دیگر

سازمان آگهی

پربازدید ترین ها

برگزیده ها

در لحظه